Det regnar ute.

..och det passar mitt underbara humör perfekt. Huuu, jag orkar inte ha det så hääära..

Måndag morgon, jaha, äntligen lr nå. Mamma ringde och väckte mig kvart över sju, fast klockan inte skulle ha ringt förrän halv åtta, ajja. Så kom hon och hämta mig så får vi till vårdcentralen och lämna prover och nu sitter man här och är tröttast. Ska strax börja bege mig till sunderbyn, ska bli skönt att få det bortgjort, känns som om jag inte kunnat vara mig själv sen i onsdags, allt har bara snurrat i skallen på mig och jag har fått panik av minsta lilla som jag tänkt på. Nå väl, idag får jag veta hur det ligger till, den sparkar då där inne ibland, men inte lika mycket som den brukar.. Men det kanske är så att det börjat bli lite mindre sprattelyta nu, vem vet.. !?

Ska ta och äta nå frukost nu så man överlever en stund till typ.

Jag mår skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0