Vem fan uppfann ordet älska?

Min kropp orkar inte må så här längre, varför kan jag inte få njuta som alla andra?! VAVAVA! Och mitt psyke, fy fan jag ska aldrig mer vara gravid, det tär så på ens psyke att jag inte ens känner igen mig själv, det skrämmer mig. Visste inte att man kunde skrämma sig själv, men jasså det gick.

Och jag ska aldrig mer fästa mig vid ett djur eller en människa, det gör föööör ont! Jag ska aldrig mer tycka om något som kan färsvinna! Jag önskar  att känslor inte fanns, att man inte kunde saknar och att ordet älska aldrig blivit uppfunnet.

Har vart med farmor & farfar idag och shoppat lite småsaker till lägenheten, katterna har fått nå nya leksake och lite sånt. Även lånat lite filmer av Karro så ska ta och lägga mig i soffan och mysa nu och se film.

IMORN TÄNKER JAG INTE GÅ UTANFÖR DÖRREN OCH JAG TÄNKER ABSOLUT INTE SVARA I NÅN JÄVLA TELEFON, HELST AV ALLT SKULLE JAG VILJA BRYTA AV KORTET SÅ INGEN HAR MITT NUMMER!

SÅ ETT TIPS! LÅT MIG VA OM DET INTE ÄR JÄVLIGT VIKTIGT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

bläddrar i din blogg för att leta styrka.. det var jag som hade min pålle i samma lilla stall som Pam
för flera år sen då emma hade henne.. min älskade häst fick vandra vidare i onsdags den 2/1.. glömmer aldrig datumet.. fy fan.. den värsta dagen i mitt liv.. ska fortsätta bläddra vidare, finna tröst i att du iallafall vet hur ledsen man är.. åhh

2008-01-08 @ 21:32:34
URL: http://meiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0