1 månad

Idag blir Oliver 1 månad, bad jag inte någon stanna tiden kanske!? 
Från hans 2 veckors dag och fram till nu har han bara träffat sin pappa 3ggr.. 2 ggr den 3e veckan och 1 gång på julafton, dvs en vecka sen sist nu, dååååååååååååålig stil är allt jag kan säga.. Oliver kommer inte se Daniel som sin pappa i slutändan om han inte börjar visa åt honom nu att han faktiskt är hans pappa.. För en pappa finns då för sitt barn och träffar det ibland..

Annars så mår vi toppen! Oliver har varit grinig i natt från de att ja skrev sist i bloggen.. Men han somnade när jag pussade honom på pannan iaf :) han sover så oroligt nu för tiden efter att han ätit sitt natt mål.. Magen som sätter igång och härjar för honom då :/ Så mormor (min mor) har varit och tagit hand om Oliver en liten stund mellan 9-11 så jag har fått sova då för att orka med dagen :)

Har då sagt till Daniel att om han vill träffa sin son så kan han göra det i dag på dagen, sen är det upp till han om han vill de eller inte.. Så vi ser ju, vill ju bara Olivers bästa när jag arrangerar mig.. Men Daniel verkar inte bry sig just nu, men jag är inte förvånad... Och inte spelar det mig nån roll heller, jag och Oliver klarar oss utmärkt utan honom, meeen alla barn behöver sin pappa, med vissa få undantag.. -inget dumt, eller illa menat åt någon, spec inte till D. -

Senare idag ska jag till mamma iaf och hälsa på.. Så blir det en tripp förbi tuna också och hälsa på nå folk, snacka shit och må gott ;P

Kommentarer
Postat av: Catti

Usch vad tråkigt att han inte träffar sin son.. Jag skulle faninte kunan hålla mig borta! Hoppas han skärper till sig.

2007-12-30 @ 12:05:27
URL: http://www.catti.se
Postat av: Raiijss

karlar mognar senare än kvinnor.. puss på bebiss!:)

2007-12-30 @ 12:40:17
Postat av: hej

Inget illa menat, men varför behåller man ett barn som inte verkar vara efterlängtat av båda föräldrar? Smisk på mina fingrar om det VAR planerat.. men klaga annars inte på att han inte vill närvara om fallet inte är så.

2008-01-22 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0