3 veckor :)

Idag blir Oliver 3 veckor, oj vad tiden går fort. Önskar att man kunde stanna tiden en stund.. Vill inte att han ska bli större, tycker han är alldeles lagom nu ju ;)

Ska fara in till stan nu och köpa klart julklapparna.. även förnya min egna garderob med något plagg.. Hoppas bara syster kommer in till stan sen för annars blir det så jobbigt om man ska prova något och så har man vagnen och bebisen att hålla reda på samtidigt.. Annars har jag då skrivit en lista på telefonen över allt jag ska inhandla, har ju en tendens att glömma bort vad det var ja for in till stan för annars, höhö ;)

Just ja, köpte en ny mobil i förrgår.. Den tar väldans bra bilder så ska försöka mig på att lägga in nå bilder på datorn ikväll.. Tekniska Therese, hahahaaa vilket skämt! Och min pappa som är elektriker.. Han måste komma och fixa min nya fotoskrivare åt mig också, den vill inte skriva ut som den ska.. Antar att jag trycker på fel knapp bara eller nåå.. Ojoj :)

Jag har bestämt mig nu, ska ta den där lägenheten på Tuna.. Så man får närmare till allt + att Oliver får eget rum :) Så den 1 Mars är det byebye örnäset! :D Lite synd när man har nya tapeter och allt nu men de löser sig.. Efter dagens upptäckt vill jag inte bo kvar! Thats it!

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad bra att du tar ditt förnuft till fånga och flyttar hit. :P Nämen alltså treorna är sjukt fina här. Ser ut som tvårna fast ett rum till, och så har man ju två toaletter och en egentvättstuga! :) Guld värt när man har barn. :) Sen är ju tuna rätt lugnt, lugnare än Örnäset tror jag då. ;)

2007-12-21 @ 13:26:24
URL: http://www.catti.se
Postat av: Lena

Du har dubbla toaletter men inte en separat tvättstuga i lägenheten. Men i övrigt så är lägenheten toppen fin planmässigt. Tapeter och sånt fixar vi om det behövs. Kram på er från Mamma/mormor

2007-12-21 @ 20:00:07
Postat av: Martina

Wihiii.. snart blir vi ju grannar då :P

2007-12-23 @ 07:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0