dingelidingdong

Nu har Daniel varit här nån timme och hälsat på, tror Oliver tyckte de var kul att träffa pappa :) Och just när Daniel farit, bara typ 3 min efter, så spyr Oliver ner heeeeela soffan 2ggr, fur att jag hade en filt över :P

Håller på att plocka ihop lite saker, ska till mamma och sova i natt, hon kommer snart och hämtar oss :) Oliver ligger i sin säng och tittar på hans spelande sängmobil, han tycker den är väldigt intressant, mammas lilla ängel :)

Nåjaa, imorn är det fest, moahahaha.. Hoppas det inte är så himla kallt, för jag ska ha en av mina nya klänningar, och NEJ daniel, jag tänker varken ha långkalsonger eller skoteroverall till hahahaha jag tänker vara full nog för att inte frysa, mohooohohoo :D

Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0