:)

Natten har varit som dom 2 sista nätterna, rätt bra :) Har fått sova.. Han har bara vaknat och bytt blöja och ätit var 3:e timme.. jätte skönt :)

Idag ska vi på stan med mamma en sväng och kolla en ny telefon åt mig och fixa nå grejjer.. Sen ska vi till BVC 12.45 och väga pysen, är ganska nyfiken nu på vad han väger.. För har han gått upp bra i vikt så har han ätit bra och de tycker jag att han har men man vet ju inte riktigt hur mkt näring hans kropp tagit upp.. Efter de så blir det att vara hos mamma och hänga, dessan kanske sku komma förbi där också så sku vi ta en prommis också (ligger i inför sommaren :P)..

Nåja.. Oliver är i allafall sötast idag i sina jeans och labansockar :P

  

Nä nu ska jag gå och göra buset klar för avfärd :)


Kommentarer
Postat av: Catti

Så sööt! Hoppas ni hittar någon telefon! :)

2007-12-19 @ 09:07:57
URL: http://www.catti.se
Postat av: Raiijssan

Oliver är såååå snygg:) gör en åt mig med hehe;) pusssss

2007-12-19 @ 23:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0