fördriver lite tid

Har pratat med vårdcentralen och BVC, Oliver har ögoninflamation, thats it. Så nu har man fått utskrivet på recept nå ögondroppar åt honom och så ska vi till BVC imorn på vanlig kontroll och då ska dom kolla på hans öga osv.

Har passat på att städa lite här hemma idag när snutten än sover.. Han har varit lite mer grinig och trött idag än vanligt, kliar sig i ögat och lite sånt..

Väntar på att mamma ska komma med ögondropparna, hon fick hämta dom så jag slapp gå till apoteket i det tråkiga vädret.. Undra om det ens kommer vara nå snö på julafton!? Börjar bli måttligt less på att det riktiga vintern inte existerar ännu.. Vi bor ju faktiskt i norrland!

Om bara mamma kunde ta och komma nu och vakta lillen en snabbis så jag får hoppa i duschen, nog för att ja hade kunnat slänga han i babysittern så kan han sitta där och titta medans jag duschar som han brukar men han sover så gott nu så vill inte störa han, och vill inte lämna han själv i ett annat rum om jag inte hör ifall han blir lessen då, brukar bli ganska döv när ja står i duschen hahaha..

Längtar efter det nya året, år 2008.. Mitt nyårslöfte ska bli att lämna allt förflutet bakom mig och ta vara på framtiden med min son :)  Det som varit har varit, never coming back, och det känns så sköönt att inget av det förflutna rör mig i ryggen längre :) Jag är friiiiiiiiii :D

Nä, färdiisvammmmmmmmlat hejdå!


Kommentarer
Postat av: Catti

Låter som ett bra nyårslöfte. :) Hoppas det blir bra med hans öga fort! Kramis

2007-12-18 @ 15:17:24
URL: http://www.catti.se
Postat av: Anonym

oliver eller olliver?

2007-12-18 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0