huu

Nu har mamma kommit, tur de för hade aldrig orkat själv just nu, har sånn jävla huvudvärk, de bara slår blixtrar så jag vet inte vad ja ska ta mig till och alvedonerna hjälper inte.. :/ Tur att bebis är snäll iaf och sover nu :) Daniel har rymt igen, han sa vad han skulle göra men det har ja hunnit glömma för länge sen, bebisen måste ha tagit med sig mitt minne när han kom ut (skämt åh sido man börjar ju bli gammal).. Var väl lika att han rymde ändå för humöret är inte de bästaste när man har sepe huvudvärk.. Fast att han skulle fara så där tidigt och när jag sov var väl inte vad jag hade hoppats, hade varit skönt om man fått vakna lite till liv och hunnit få i sig nå mat innan menmen tur att man har en snäll mamma som kom så fort hon kunde, även om det tog en stund :)

Mamma älskar sitt lilla hjärta mest! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har lillen fått ett namn än? :)

2007-12-07 @ 22:26:37
Postat av: Madde

Hittade hit via Lindas blogg=) Grattis till lillkillen=) Han e jättefin=)

2007-12-09 @ 19:38:48
URL: http://tildesmamma.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0