Jobbigt natt igen..

Jahaja, hur gick natten då?
Joo, lillen har varit vaken hela natten i princip. Han har ätit, ätit, ätit, ätit, ätit lite till och ätit ännu mera.. Bajsat ner hela pyjamasen, kissat på mamma, kissat i sängen, skrikit, ätit massa mera och varit allmänt gnällig och vaken.. Vilket betyder inge sömn för min del.. Så kl 7 imorse ringde jag mamma så kom hon och var med honom så jag fick sova 2 timmar.. Och under den tiden hann ju lillen såklart spy ner mormor och soffan och sig själv.. TUR att jag sov då!!

Nu ligger han och knorrar och halvsover i vagnen, antar att han vaknar och är hungrig snart..

Denna sömnlösa helg har verkligen tagit kål på mig, suck..

Sur? Nä.. Arg? Nä.. Besviken? JO!!
SÅÅ DÅLIG STIL! Tack så hemskt mkt.


Kommentarer
Postat av: Catti

Ojoj, ja det är ju tur att man har mammor i såna situationer! ;) Men varför besviken? :S

2007-12-16 @ 12:32:05
URL: http://www.catti.se
Postat av: Lena

Vad skönt att han sovit ett par timmar sedan jag varit och sövt honom. Passa på att vila du också när han vilar om så bara i en timma du behöver all sömn du kan få. Tänk hur skönt det blir när du är lite utvilad

2007-12-16 @ 14:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0