Lucia :)

Idag är de lucia, mysigt :)
Ska packa ner bebisen i vagnen snart och bege mig till stan och träffa Dessan och gänget, vi ska ta en lussefika på stan :)

Igår var vi till BVC med lillen, det gick jätte bra.. 51cm kort & 3670gram lätt :) Sen var vi förbi sportbutiken dära vid kvantum för Daniel sku kolla på nå jaktsaker, bebis bara sov :) Slöade hemma mest hela dagen, kände mig inte på så bra humör, vet inte varför :/ Så tog jag en prommis med bebis till affären och köpte chokla åt Daniel :P Och så blev det handen i lingonsylten m.m.. HAHA.. Att man inte ens får äta utan att den där token ska jävlas :P

Bebis levde om där vid halv 1 i natt, annars har han sovit, förutom typ en gång i timmen då han vaknat och velat ha mat, så äter han lite och somnar om :)

Grattis kusin Anna-Karin som fyller 22 idag :)

PS Idag är jag på bra humör :D:D:D

Ojoj, måste skynda nu så vi inte missar bussen ;P


Kommentarer
Postat av: Catti

Har ni funderat på några namn ännu? :)

2007-12-13 @ 22:33:06
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0