Lyckligast i hela världen!

Ojoj vad tiden går fort ändå, prick en vecka sen idag som jag gjorde mina 300 situps :P

Natten har varit minst sagt jobbig, bebis har inte velat sova utan bara legat och snuttat på mamma och haft bajsrace.. Så fort de kurrat till i magen på han så har han skrikit för han haft ont :( Så idag har det varit en trött mamma :/

Och när Daniel bytte blöja så kissade bebis hej vilt på pappsen ;) HAHAHA tänkte jag, en halvtimme senare satt jag själv med bebisbajs över hela mig, då hade magen hans haft race när jag ammade, så där fick ja allt :P

Annars så sover han nu, han har sovit sen 14 typ, ganska skönt för jag har också hunnit vila lite så nu är jag på bättre humör, men fortfarande trött som en sömngångare!

Daniel har farit hem en sväng och så sku han träna och sånt men han kommer väl snart igen.. Skönt för mig att få vara lite själv igen, det behövdes för att jag inte skulle gå upp i taket med mitt humör, för Daniel är underbar mot mig och lillen hela tiden och han förtjänar inte att få sig en utskällning bara för att jag är trött så de var bra att han rymde en stund, för hans skull :)

Maggan och dom skulle komma och hälsa på lite senare :) Och så ska jag tvätta kl 18 efter bebisen alla hyss ;P

Nu hör jag nån som trallar på i sängen, matdax skulle jag tro :)

JAG ÄR LYCKLIGAST!

image11

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har oerhört söt bebis :)

2007-12-05 @ 17:32:30
Postat av: Anonym

Guuud så söt han är :D

2007-12-05 @ 17:40:48
Postat av: Catti

Ja, som du då kanske? :D Låter helt underbart iallafall, att få vara mamma! Jag längtar till allt som har med bebis att göra, t.o.m bajsrace:en :D

2007-12-05 @ 17:46:43
URL: http://www.catti.se
Postat av: Lena

Passa på att vila när lillen sover du behöver all sömn du kan få

2007-12-05 @ 18:38:29
Postat av: Lindson

Väldigt vacker bebis. :)

2007-12-05 @ 21:20:08
URL: http://lindson.blogg.se
Postat av: Linda

ååå vill också ha bajsrace ;) imorron har vi bf, får se vad som händer ! men tror inte det händer nå men man vet aldrig :)

2007-12-05 @ 23:08:09
URL: http://lwikman.blogg.se
Postat av: Anonym

ååååååååh ,vilken sötnos! :) GRATTIS!

2007-12-06 @ 00:30:40
Postat av: Anonym

Grattis till lilla killen =) Vilken söt liten en :)

2007-12-06 @ 10:25:18
Postat av: Raiijssan

så liten och solbrun och söt:)

2007-12-06 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0