Mammas hjärtegull :)

Bebisen sover nu = rastlös therese.
När han är vaken vill man ibland att han ska sova en stund så man får lite tid för sig själv och allt annat som ska göras.. Men när han väl sover vill man bara att han ska vakna så man får pussas och kramas med honom.. Mammas hjärtegull :)

  

Tiden går så fort, imorn blir Oliver 3 veckor.. Känns fortfarande som om det var igår.. Det syns att han har växt sen han föddes, eller jag ser det iaf.. Vill inte att mamma bebis ska bli nå större juue :P

Det tär på krafterna att vara mamma, men jag var inställd på att det skulle vara mkt jobbigare nu i början än vad det är. Vi har börjat få lite rutiner och Oliver har börjat sova jätte bra på nätterna *peppar peppar ta i trä*.. Livet som mamma är lätt som en plätt jämnfört med vad jag hade ställt in mig på, och det känns verkligen jätte bra. Hela mitt liv är förändrat, jag är förändrad.. Men allt är förändrat till något mkt mer positivt än det varit. Jag älskar mitt liv och min vardag.. Det känns som att mitt liv äntligen har börjat, fått en mening och en ny start. Just nu saknar jag ingenting, hela mitt liv är fulländat känns det som.. *Bortser från saknaden av min Fly..* Jag trodde verkligen inte att man kunde vara så lycklig som Oliver gör mig.. Dom starka känslorna jag känner för den lilla krabaten går inte att beskriva, det är något bara en mamma kan känna. Kärleken till min son kan ingen ta ifrån mig..

Allt är så underbart och jag skulle inte byta bort mitt liv mot något i hela världen. :)

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad fint skrivet. Ni är så fina tillsammans. :)

2007-12-20 @ 22:26:17
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0