mellandagsrea :)

Sovit hos mamma i natt, skönt med lite hjälp ibland :)

Blev att åka in på mellandagsrean idag med Dessan & Lina.. Alla barn fick stanna hemma, mamma hade Oliver medans.. Saknade min prins varje minut men det hade aldrig gått att släpa med vagnen på stan idag bland allt folk.. Blev lite kläder till Oliver och nå plagg till  mig med.. Men måste in till stan igen senast fredag åh hitta nå till nyår och gå på systemet.. Sen blev det iaf middag i gstan hos ingergerd med mamma och dom..

Väl hemma har jag myst jääärnet med min bebis som just somnat.. har varit bebissjuk och snosat på han i flera timmar.. Jobbigt att vara ifrån prinsen även om det bara är för en liten stund :(

Nu sover han sött.. De ska jag också göra snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0