min bättre hälft

Jorå.. Idag har man varit på stan och slösat pengar som vanligt..
Alla klappar är fixade utom en.. Sen blev det även en jätte snygg tunika till mig och ett par jeans.. Och Oliver fick en söt tröja att ha på julafton och ett par byxor till tröjan jag köpte åt han igår :) Så åt vi på Mat & Prat också :) Syster och Jessica var med som barnvakter när jag pröva kläder :D

Vart en sväng till mamma sen också efter stan.. Och sen körde hon mig och buset till Tanja & Stefan en stund :) Så var Lina, Tommy, Tobias, Tove, Emelie & Hanna också dära.. Spelade massa spel men min bebis var lite grinig så jag tittade mest på och myste med honom ;) Som kul att skratta åt dom andra istället för att göra bort sig själv moahaha.

Sen har jag och min bättre hälft en hemlis nu som ingen får veta :P Haha lr hur Tanja? :) Jag älskar hemliisar ;D

Har nyss nattat en arg Oliver, han tyckte jag var seg med maten fast jag skyndade mig allt var jag kunde.. Men de är inte lätt att kyla ner kokande vatten till 30 grader när man inte får tillsätta något i det.. Stackarn..

Nu ska jag också hoppa i sängen, är trött som en sömngångare!
Imorn blir det mjölkudden för mormor & morfar kommer till lule så dom vill träffa Oliver och så ska jag klippa mig på eftermiddan hos mia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0