Oliver Lilja

Nu har bebisen fått ett namn, Oliver Lilja blir det :)

GRATTIS LINDA & JOHAN TILL ERAN LILLA TJEJ! Det var på tiden ;) Hoppas allt gått bra :)

Bebis har varit ganska snäll i natt så jag har fått sova lite, det hjälper verkligen att ge lite tillägg på kvällen vid 22 innan det är dax för natten :)

Idag har vi varit med Dessan & Vincent till dollar, tog bussen till Tuna och sen gick vi därifrån, så knallade jag hem till mamma sen, hurtigt jajjomän! Så har jag varit hos mamma tills nyss typ :)

Blir nog att åka till stallet och kolla på hoppningen med Karro ikväll, det sägs att dom saknar deras största fan *dvs jag :P * haha.. Och så måste man ju visa upp underverket :D Skulle ju ha farit på avslutningshoppningen på lördag men det går icke för jag ska klippa mig då och mia hade inte tid nån annan dag menmen :)

Imorn blir det nog en slö dag, kanske hälsar på min farmor & farfar om man orkar.. Sen på onsdag måste jag med mamma och lämna in nå papper i stan och så har vi tid på BVC, ska bli kul att se hur mkt han gått upp sista veckan :)

Ska ta och äta lite mat nu medans mitt lilla hjärta sover :)

Det finns verkligen inget underbarare än att vara mamma!! :D

image14

Kommentarer
Postat av: Catti

Åh han är så fin! :) Hoppas allt går bra på BVC. :) Kram

2007-12-17 @ 18:15:50
URL: http://www.catti.se
Postat av: Pia

Brukar läs din blogg, men är så dåligt på att kommentera! Han är så söt din lilla Oliver. Lik sin pappa!:) Jobbade med Daniel på Riksbyggen fär länge sen.

2007-12-17 @ 18:44:29
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Emelie.

Du vet säkert vem jag är av olika anledningar. Vill bara säga grattis till din söta son, hoppas allt funkar bra med dig, han och Daniel :)

2007-12-17 @ 18:50:53
URL: http://eeemelies.blogg.se
Postat av: Anna-Sofia

Haha, känner mig som värsta stalkern nu, men jag brukar läsa din blogg :) tänkte bara fråga om du och daniel är tillsammans nu? Lycka tillpå BVC! ;D

2007-12-17 @ 21:10:31
Postat av: therese

Emelie - Det gick inte att skriva i din blogg men om du ser de här så ville jag bara säga Tack till grattiset :)

2007-12-18 @ 08:38:27
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se
Postat av: Lena (mormor)

Han sover sött lillprinsen. Men nu ska vi börja säga Oliver. Han är helt underbar detta lilla liv.
krama han från mig

2007-12-18 @ 08:49:10
Postat av: Emelie.

Oj, det var konstigt! Tror dock jag löst det nu :)

2007-12-18 @ 09:16:45
URL: http://eeemelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0