slö söndag

Sitter och väntar på att Lillen ska vakna igen, har ingen ro i kroppen att ligga och vila nu när han sover för han sover så oroligt och knorrar och har sig.. fast jag skulle verkligen behöva vila.. menmen..

Ska ta och bada skrutten sen när han vaknar, och efter det blir det mysa i soffan resten av dagen.. Skulle egentligen behöva gå på en prommis men har inge ork. Skulle även behöva ta mig en dusch men törs inte lämna skrutten själv medans.. Och så skulle jag behöva laga nå mat lite senare också, får väl se när det blir, beroende på vilket humör bebisen är på.. Mammas hjärta kommer i första hand och kommer alltid vara så!

Hur jobbigt det än är ibland, så älskar jag livet som mamma, men det är väl inte så konstigt när man har världens finaste son!
 
Man är trött efter att ha hållit mamma vaken en hel natt igen :)


Kommentarer
Postat av: Raiijssan

åh gullunge skulle kunna äta upp han.. längtar tills jag får se er:) pusssss!

2007-12-16 @ 14:55:07
Postat av: Catti

Vad fin han ÄÄR!!! :D Vad tråkigt att höra.. Hoppas det löser sig för er! Och att du får i dig någon mat. ;) Säger jag som äter var fjärde dag! haha. Ja, rosa är fint. en dag när jag stod och stoppade in kläder i tvättmaskinen insåg jag att jag skulle måste tvätta en hel maskin med BARA rosa tröjor, trosor och linnen! haha. :D

2007-12-16 @ 17:27:12
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0