snart juul..

Shit, de var mkt folk på stan idag så orkade inte springa runt.. Ja vet, kommer vara mkt mer folk imorn och ändå sköt jag upp alla inköp tills då, smaaaart lr så inte! Blev fika istället med Dessan & Vincent, Martina & Lucas på M&P.

Meeen.. Köpte ändå en tröja & ett nappband till Oliver.. Och en julklapp till syster.. Så har gjort bort en julklapp WOHOO!..

Sen har Daniel varit och myst med Oliver en stund.. Då passade jag på att ta mig en dusch i lugn och ro, skönt :)

Hms.. Mår som dåligt över hur jag ska göra på julen.. Vill som inte fundera på det ens.. Hur jag än gör kommer någon bli besviken.. Suck.. Helst av allt vill jag bara låsa in mig och sen kan den som vill hälsa på, hur lätt hade inte det varit? Menmen..

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med min älskade underbara bebis och bara må gott :) Han har blivit så glad och börjat vara nöjd och vaken sen han började få tillägg på kvällen.. Det är så roligt att ligga och titta på honom då, alla små uttryck och blickar..

Imorn ska jag på systemet btw. Första gången sen man fyllde 20 :D

Jag älskar mitt liv nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0