stackars liten :/

Orkar verkligen inte skriva så mkt idag, är så hiiiimla trött..

Tack så jävla mkt säger jag bara!

Lillen har skrikit så gott som hela natten, känns som om inget hjälpt för att trösta honom.. Magen hans har kurrat och härjat dubbelt så mkt än vad den annars brukar, tycker så synd om honom.. Så har han varit grinig heeela dagen fram tills nu då han ligger och sover i mitt knä.. Men så fort jag lägger ner honom så blir han ledsen, måste sitta och stryka honom bakom ryggen för att han ska vara nöjd.. lider verkligen med honom, känns så hemskt när man inte kan göra något annat :(

Nä, ska försöka få i mig nå mat nu när han sover.. hur nu de ska gå när man inte kan lägga ner honom :/

Nåja, JAG kommer klara det här, om det så ska vara min egen undergång så kommer jag alltid göra mitt bästa för mitt barn och se till att han mår bra.

Kommentarer
Postat av: Catti

Hoppas ni mår bättre snart! Båda två. För jag antar att du är vääääldigt trött!

2007-12-15 @ 16:57:01
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

hihi ja, jag har dig på min RSS-lista så jag ser när du har skrivit ett nytt inlägg och så. :) Det är så himla kul att följa bebis-bloggar. :D Eftersom vi själva längtar så mycket. Förstår att du inte hinner med några julkort i år. Herregud, du har ju mycket viktigare saker för dig. ;) Jag har också en fotoskrivare och det är så himla bra, för då kan man göra fina julklappar och ge bort och sådär. :) Vilket påminner mig i att jag måste skriva ut en bild och göra en tavla till mamma! :)

Hoppas ni har en bra helg!

2007-12-15 @ 17:30:41
URL: http://www.catti.se
Postat av: Linda

hoppas du har rätt och att min lill* kommer imorron på bf+10 ;) hade varit lite små tufft.. slemmisen har då gått igårkväll och massa imorse, så något kanske är på gång.. hoppas !!

2007-12-15 @ 17:38:18
URL: http://lwikman.blogg.se
Postat av: Sarah

Hoppas att det blir sömn inatt för er båda :)

2007-12-15 @ 21:29:10
URL: http://bejbiboo.blogg.se
Postat av: Lena

Ni kommer säkert att få sova i natt.

2007-12-15 @ 22:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0