4 dagar kvar

Gud förbannat, somnade inte förrän just efter 12 i natt, vaknade efter max en halvtimmes sömn med ont i hela kroppen, höll på att frysa ihjäl fast jag hade massa täcken och fleecefilten och allt.. Tokig huvudvärk, kändes som om hela skallen sku explodera så fort ja öppnade ögonen.. Så låg och blunda men kunde inte sova mer än 15 min som max i sträck fram till 5 imorse.. Då ringde jag till förlossning och sa att de här går inte..

Så fick åka in och göra alla dessa konstiga prover hit och dit. Nu sitter jag hos mamma och väntar på att klockan ska bli ett typ så ja får gå vidare till vårdcentralen och lämna mer prover.. Fick välja mellan de eller sitta 4 timmar minst och vänta i sunderbyn, valet var ganska självklart. Och jag säger då de, helvete va ont dr gjorde och gör när förvärkarna kommer, huvva! Har börjat öppna mig nu så det jobbar på för fullt. Måste bara få igång värkarna lite till så kanske vi har en bebis på utsidan innan helgen är över. :)

Närå, nu ska ja vila lite innan jag trillar av stolen pga trötthet.

Kommentarer
Postat av: Linda

oh my god ! hur mkt äru öppen vet du de ?

2007-11-16 @ 14:12:26
URL: http://lwikman.blogg.se
Postat av: emelie

oj oj snart är hon/han ute hos dig! :)
lycka till!!!

2007-11-16 @ 18:17:11
URL: http://em3lie.blogg.se
Postat av: Linda

hallo du.. kan du inte ringa mig någon dag
när du orkar ? har ingen dator, men fick mig en snabbis på internet nu.. men hade varit kul att pratas lite :)

2007-11-17 @ 23:02:55
URL: http://lwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0