6 dagar kvar

Idag ska jag inte sova bort hela dagen eller bara ligga och vila fast jag känner att de är vad jag skulle behöva.. Knappt sovit i natt, haft massa värkar som gör ont i ryggen och har mensvärk hela tiden.. Så idag ska jag röra på mig vare sig jag vill eller inte för nu jävla vill ja ha ut bebisen! :D Orkar inte vänta 6 dagar till, och absolut inte gå över tiden NEJNEJ inga nerver eller tålamod till sånt :P

Annars så ska lilleman flytta hemifrån på prov idag, nån family uti g-stan som ska ta honom. Buuhuu, men de blir bäst så..

Nu ska jag äta frulle och hoppa i nå kläder så man får fart på dagen. Försöka få tag i mamsen så man får de dära med katten bortgjort :/

Hej då hej då hej då hej då!

Kommentarer
Postat av: Ida

läste prercis igenom hela din blogg.....Åh vad jag avundas dig! du tror mig säkert inte men du verkar helt underbar! att du klarar dig så bra som du gör är helt ofattbart... Det är tråkigt att du mår så dåligt över din häst, vad är det som har hänt? (du behöver absolut INTE svara på det!)
du ska veta att du i mina ögon är otroligt stark och bra tjej ( vad jag har sett i din blogg)önskar lycka till med den nya familjemedlemmen och livspartnern ;) OM du vill snacka så får du gärna maila! ([email protected]) Ha det bra! Kram, Ida

2007-11-14 @ 15:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0