alvik

Happs, när Daniel slutat jobba så kom han och hämtade mig så for vi till Alvik och åt palt :) Mums! Hans mormor är ju bara för sööt, man får sig ett gott skratt :) Det var som trevligt :)

Liten där inne har varit vaken ett bra tag nu.. Livmodern tränar på, har förvärkar i massor, började bli starkare när vi var i Alvik och det fortsätter bara bli starkare och starkare och plåga mig mer och mer.. Dock inte tillräckligt starkt :/

Ont ont ont ont.. Ryggen har också börjat värka också, nog för att den gjort de hela dan men de blir värre och värre.. Som vanligt när det blir kväll :/

Nu ska jag mysa ner mig i ett varmt bad och sen lägga mig i sängen och se tv. Har inte vilat nå idag så är jätte trött..

På tisdag går hyreskontraktet ut.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0