äntligen november

Äntligen är november häär.. Månaden som jag längtat efter i öhh, 9 månader nästan :P
Känns helt mysko att det bara är 19 dagar kvar, snart 18 ;D Men för mig får liten gärna titta ut här & nu.. Eller kanske inte här, men gärna på sjukhuset & nuu :P

Annars har ja inte gjort så mkt idag, knallade från tuna till dollar åh barnens hus med dessan och vinc en sväng.. och så knallade vi tillbaka igen, sen har jag bara små pysslat här hemma och så har Daniel varit förbi och hälsat på :) Petat på knodden i tjockmagen och jävlats med katten :P

Gaah, har haft "mensvärk" och "lättare" förvärkar mest hela dan.. Dom kommer jävligt tätt, typ max 5 min mellan varje.. Jobbigt.. Får hoppas att det lugnar ner sig i antal innan det är dax att sova och såå.. För dom blir alltid starkare och jätte mycke jobbigare senare på kvällen och under nätterna.. De är då jag verkligen bara vill ha en gummiklubba i skallen.. Och än har inte "allvaret" dragit igång.. !!

Nåja, hurru liten med hicka där inne, kom ut kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0