BF + 1

..och ingen bebis ännu..

Sovit på BB i natt, fick mig nå tabletter och en spruta med morfin.. Oj va skönt de ska bli att få sova tänkte jag, men tjii fick ja! Hög som ett hus blidde ja men inte kunde ja sova.. :(

På morgonen när jag fått i mig massa god frulle så gjorde vi en ny CTGkurva, den visade bra.. Förvärkar med 6min mellanrum.. Öppen 2cm och lite tapp kvar.. Ingen bebis ännu alltså.. Men vi kan ju hoppas att det startar snart för nu har ja inte mkt glöd kvar i kroppen alltså.. Gårdagens personal var UNDERBAR! Dagens mindre underbar, förstår inte att vissa ens får jobba bland andra människor, dumma sura kärringar, blä!

Så nu är man hemma och har fått med sig yttligare en sovdos hem som jag ska pröva ikväll.. Hoppas går ju alltid!

Är så trött och slut i hela kroppen nu så jag vet inte vad ja ska ta mig till.. Desssutom, så har ja ju dom där förvärkarna också, vilket inte gör saken lättare..

Så jag ber alla..
LÅT MIG VARA! Vill inte ha nå frågor eller kommentarer på MSN, vill inte ha nå SMS, vill bara vara IFRED! Är de så svårt att förstå?! Och de gäller alla! LÅÅÅÅÅÅT MIIIIIGGGG VVVVAAAARRRA och sluta va så jävla nyfikna uti hur allt går, jag säger till hur allt går/gått när JAG känner för att göra de..

Suckk

Kommentarer
Postat av: Raiijssan

om du inte vill att nån ska skriva på msn behöver du inte vara online och telefonen kan vara avstängd,,, shooo=)

2007-11-21 @ 15:16:51
Postat av: therese

Nä vet du sofia, jag kan inte slå av telefon för de finns vissa som ja måste ha kontakt med och så måste ja kunna prata om annat med folk! Och samma gäller msn! Ni får respektera att ja inte vill ha frågor om bebisen och allt runt den, thats it.

2007-11-21 @ 17:33:13
Postat av: Linda

hallojsan ! vad händer ? *nyfiken* vet att du vill va ifred.. men vill ju veta hur de går ! skicka ett sms om du orkar åså.. var till bm igår, magen har växt nästan 3cm på en vecka är 36/37cm nu och huvudet är bara ruckbart.. så kanske att min börjar göra sig startklar :D imorgon är det fredagen den 23:e du vet ju vad det innebär ?:P hehe.. massa kramar !

2007-11-22 @ 12:32:23
URL: http://lwikman.blogg.se
Postat av: Raiijssan

men jag vill inte fråga om bebisen den kommer när den kommer:) däremot var de en annan fråga jag hade uti bloggfanskapet här.. hurifan sminkar man sin blogg?

2007-11-22 @ 20:48:57
Postat av: ....

du svarar ju ändå aldrig på någon fråga.. spelar roll om va de handlar om

2007-11-23 @ 01:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0