BF + 5

Ja fy faaan va äckligt less jag är idag.. Och jag har inte vaknat på rätt sida kan ja lova så skyll dig själv om du börjar disskutera med mig idag, det är på egen risk! Jag lovar ja är en millimeter från att starta världskrig!

Nåja, var ut till alvik igår och åt massa god mat, kul att träffa maggan och dom :) Alla var verkligen proffs på att prata engelska med Kate, haha.. Ett gott skratt förlänger livet, vilket jag behövde.. Det var trevligt :)

Hade tänkt städa lite idag, dammtorka och sånt.. Men har då verkligen tappat lusten nu tack vare världens existerande idioter..

Bebis, ett tips är att du kommer ut nu.. Behöver något positivt innan jag exploderar av ilska och då blir de inge kul för dom som redan är födda!! Så snälla kom uuuut!

Vill bara be vissa personer fara och flyga rent åt helvete men de är nog inte de bästa att göra om något skulle hända just nu..

Det märks att jag har vart för snäll på sistone..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0