BF + 6

Okej, de blir en snabbis nu bara för det går typ inte att skriva blogg på mammas dator för de blir knäppt uti massa saker.

Vi lever, ingen bebis har velat sig ut ännu.
Förutom att jag har mina vanliga jävla förvärkar och mensvärk som alltid annars så har jag sjukt ont i bäckenet, svanskotan är ett rent helvete och det känns som man får elektriska stötar i underlivet när man går eller när bebis ligger och försöker pressa sig ut utan framgång. Och som salt i såren så är det ju självklart att man skulle halka och sträcka magen och ryggen så har jätte ont av de så jag bara vill gråta när ja rör mig (meeen ja ramlade aldrig, de var ju tur för de hade blitt ett magplask och de hade inte vart bra för bebis).. Usch, nu har ja en värk, ajajajajajaj.. Anledningen till att ja skriver de är för att ja ska försöka koncentrera mig på tangenterna och skrivandet eftersom det blir lättare att ta värken dåå..

Inge ork har man heller efter 1½timmes sömn i natt. :( Men försdöker hålla igång och tänkte försöka orka mig till stallet ikväll, en sista gång innan bebisen kommer.. för sen lär det dröja några veckor innan man kan pallra sig dit igen..

SUCKK är de enda ja känner i skallen just nu.. Allt är bara för mkt.. Jag brukar ha tålamod och inte ge upp, men det finns gränser för hur mkt en kropp tål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0