BF + 7

Okej, nu börjar jag bli riktigt less på att bebisen ska vara så envis! KOOOOM UUUT!

Håller på att plocka och fixa lite julmys här hemma, ska till storheden sen och slösa lite pengar med farmor och farfar.. Köpa hårfärg och nån matta osv. Sen ska farfar få ta upp mina andra julsaker från källaren så jag får he upp julgranen, haha.. Snacka om att vara tidig med julgran men va faan, jag älskar julen och vill ha de klart så det är mysigt åh såå när bebis kommer :D

Vardagsrummet är så stort så de blir tomt fast man har massa möbler så julgranen får fylla ut lite tillsvidare.. Har hittat ett jätte fint glas-skåp på ikea som ja ska köpa till vardagsrummet men först måste ju bebisen komma ut innan jag kan börja åka på så långa trippar ;D Måste fixa de där med soffa också, den jag har provisoriskt nu är ful och jag hatar den! :P

Måste hänga upp mina nya tavlor på toan också, köpa nå slags korg/hylla och krokar till badrummet osv. Så får hoppas man hittar nå vettigt idag :) Nya mattor till sovrummet och nån tavla eller ljusgrejjs att ha på väggen ovanför byrån i hallen.. Det är mycke man måste fixa, men när man väl är där och ska handla så har man glömt hälften! NU HAR JAG DET UPPSKRIVET! :D

Succkkkkkkk, orkar inte vara gravid längre, jag blir psyk i hela skallen dygnet runt!

Kommentarer
Postat av: Eva

I alla fall så har jag varit på ikea idag och köpt nya sängkläder till din bäbis, tvättar upp det nu så att du kan bädda rent och fint, neutralt i sängen.

2007-11-27 @ 19:17:56
Postat av: Lena johansson

Jag har sett det det var jätte fint knall rött fint att ha till julen

2007-11-27 @ 20:38:29
Postat av: Catti

Läste om en på familjeliv som gått över tiden 21 dagar!! Hoppas det inte händer dig..

Själv är jag inget fan av julen alls.. Blir väl annat när man själv har barn men..

2007-11-28 @ 10:21:54
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0