hemska morgon

Yttligare en fredag då.. Och dagen kunde ju verkligen inte ha börjat bättre, suck.
Vaknade av att väckarklockan ringde 08.30..
Stel som en staty kravlade jag mig upp ur sängen på något vänster och fick på mig nå kläder iaf.. Borstade tänderna & kammade håret, sen var det bara heva sig ut i kylan och iväg till BM på mjölkudden.. Liten där inne i magen har varit helt galen från de att väckarklockan ringde så har jag inte blåmärken på revben och lever så sääg. Hojja, det gör faktiskt ont. Även "lättare" förvärkar heeeela morgonen SUCK!
Nåjaa, självklart så stack dom mig inte bara en gång utan 2, för dom glömde ta nått test. Aj ! Allt gick väl bra hos BM iaf, hon babblade och tror ja inte hon sa nått viktigt iaf. En halft vaken Therese med ont här och där och dåligt humör var ingen storlyssnare precis. Vägde mig också, det är ju deprimerande 62,5 JÄVLA KILON! För första gången i mitt liv har jag gått över 50 strecket, OCH 60 stracket.. GYMKORT.COM när liten ploppat ut, jajjomän! Åh lillskiten har fixerat sig ordentligt nu så skallen sitter där den sitter och thats it! Sen knallade jag iaf sakta men säkert till mammsen och nu sitter jag här och har ont i skallen med en vilde i mig och tröttaste ögonen i heeela världen typ.

Och helg är det, jag haaatar helgerna! Slå mig med en gummiklubba lagomt hårt så jag vaknar på söndag kväll tack! Och dessutom är det halloween helgen.. Förra halloween var jag och festade med Magda, och Raiijs.. Och så slutade de med att jag & Daniel gick på cleo, bara vi två. Och dansa, (haha?).. Jag hade min svart korsette på mig, enda gången jag använt den tror ja (?).. OCH JAG LÄR JU INTE KOMMA I DEN IGEN! FÖR JAG ÄR EN TJOCK JÄVLA VANDRANDE MICHELINGUBBE! JÄVLIGT KUUUUL NEJ!..

NÄ men hurru, dåligt humör.com? Eeeeh joo! TACK HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0