lilla bebis är såå sööt

Har vart in till förlossningen en sväng och gjort CTGkurva och UL. Bebisen är bara föööör söt där inne! Efter en liten blödning och en väldigt lugn bebis jämnfört med annars så ville dom göra en kontroll.. Synd bara att bebis har det liiite för bra där inne i värmen, annars kanske den hade vart ute nu.. Nåja.. Läkaren retade lite så får se om det kommer igång snart?

Jag måste vara helt jävla desperat, haha.. Min enda plan för kvällen innan jag lägger mig och sova är 500 situps och thats it! Men va faan, om man inte prövar kan ju ändå inget hända.. :P

Håret blidde bra förresten, jäääättteee mörkt, ser typ svart ut, nåja de duger :)

Nä nu kanske man ska sätta igång med dom där 500 situpsen om man ska hinna.. Nog är ja en vig sprätt men inte såååå vig hahahah


Kommentarer
Postat av: Raiijssan

500 situps oj oj herregud.. jag orkar kanske 3 och då är du gravid också.,, men hoppas de funkar för dig hehe:) men lät jävligt jobbigt=) pussss

2007-11-28 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0