nästa gång det blir tisdag

..är det sagt att liten ska komma men jag hoppas den kommer tidigare.. Nu är ja less på att vänta :P

Har ont som f-n överallt och ingen stans idag.. Men tänkte ändå dra mig mot stan för Dessan ska klippa sig så ja ska pussa på prinsen ;) Skulle behöva ta en prommis till stan så kanske det kommer igång men mohaha om jag orkar, plåga sig lite, vi fååår see. Annars kan man ju alltid knalla hem till mamma sen, de är ju inte lika långt och då kan ju Dessan också gå med mig så jag får sällskap, haha snacka om att smida onda planer :P

Skulle verkligen behöva Dagobert, höhö, dessan brukar inte vara svår att övertala :P

Nä, här kan ja inte sitta hela dan!

Heeeiiiirååååå

Kommentarer
Postat av: fiorella

Gillar din blogg starkt :)

2007-11-13 @ 10:56:25
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0