skaffa dig ett liv

Vissa människor är verkligen dumma i skallen ibland, ja tål inte när folk håller på så där, det är så jävla barnsligt, mitt liv angår inte dig så sluta lägg dig i de för i h-vete. Den som vill kan ju ta åt sig.

Annars blev inte dagen som jag tänkt mig, tog ett varmt bad och sov sen bort dagen pga AJAJAJ.. Sen blev de att fa på JV Och hämta mat med karro, sen bar de av till klubben och glo på hoppning och nu sitter man här och snabb kollar bara..

Ska ta och göra nå vettigt innan ja sover, verkar ju bara vara folk med noll liv som arrangerar sig med att irritera mig vid denna sak just nu, och msn vill inte funka.

För övrigt har jag ondare och ondare hela tiden, kan den komma snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0