sömnproblem?

Ja man kan ju undra sig va fan jag gör vaken nuu, klockan är ju bara halv 7 ännu.. Men det ska ja tala om, jag kan bara inte sova, jag är trött men jag kan inte sova! Vet inte varför.. Har suttit vid datorn sen halv 6 nu och bara fördrivit tid, HALLÅ JAG ÄR TRÖTT OCH VILL SOVA NUUUU! Men det går inte :(

Har inte sovit mkt alls i natt ändå, haft förvärkar bläbläblä! Imorn är det BF, kom ut nu typ tycker jag så ja kan få nå jävla roooooo nån gång!

Att Therese är vaken så här tidigt bådar icke gott för humöret.. Tycker verkligen synd om dom som ska stå ut med mig idag, jappjapp. Är redan på krigsstigen..!

Har då vart i stallet hela helgen och kollat på tävlingarna, skönt tidsfördriv.. Även vart till farmor & Farfar igår åh såå..

Ska till BM idag 15.30 om de inte hunnit starta.. Hade ju hoppats på att det skulle ha hunnit starta så jag skulle slippa gå till den där kärringen men så verkar det tyvärr inte vara.. :( Ska försöka hinna med en sväng på stan innan och röra lite på mig, äta på dagobert, de var länge sen nu.. Hoppning ikväll om jag ids, får se, hade vart skönt.. 

Ääh, far åt h-vete nu ska ja försöka sova eller nååååå!

Kommentarer
Postat av: Lena johansson

Hör av dig när du vaknar

2007-11-19 @ 09:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0