sweeet

Men jasså, inte tog jag mig ut på nån prommis igår inte, somnade om när jag ätit frulle och när jag vaknade igen hade det börjat bli mörkt ute och då törs man ju fan inte gå ut. Så myste på här hemma hela dagen, åt godis och såg film och åt mat och såg lite mera film, typ. 3 bad hann man också med.

Gick och la mig värsta tidigt, men kunde inte somna på många timmar, liten där inne levde rövare och förvärkarna plågade mig totalt. Somnat och vaknat hela natten, very fun NOT! Drömt en massa mysko drömmar också.

Måste göra dom där slingorna i håret idag så dom är på plats innan kidden tttar ut, annars händer väl inte så mkt idag heller, samma som igår typ :)


HOOOOOOOOW CUUUUUUTE!? Eh, jåååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0