2 ÅR HAR GÅTT..

Idag är det 2 år sen jag lämnade tillbaka Pam, min fina tjej. Visst saknar jag henne, vem gör inte de? Hon var ju argbiggan nr 1! :)

Men imorn är det prick 2år sen jag hämtade Fly, ååh ja minns det som igår. Det var av en slump vi fann varanda och jag ångrar inte mitt val för en enda sekund. Det var kärlek vid första ögonkastet. Varje gång man vart upp till ökx och de hållet har jag sagt "där inne hämta ja fly" VARJE GÅNG jag passerat där har jag sagt så.. Jag kommer så väl ihåg när jag och becca for upp och sku provrida rosa i lansjärv hos petra, och rosa var fin, vi hade svin kul.. MEN.. hon var inte de jag letade efter.. På vägen hem när vi började närma oss ökx igen så ringde marie och vi for på en gång förbi och provred fly, hade marie ringt 5 min senare hade jag inte träffat honom så vi hade tur! Och så efter en månad av sorg att lämna tillbaka Pam hade jag min längtan att få hämta fly.. Och den 3 September 2005 hämtade vi hem han till Bensbyn.. Glad therese? JOO jag skinde som sooolen. Kunde inte sluta titta på han där han sprang i hagen och visade upp sig till lillan och annie..

Åh, det gör så ont.. Jag gruvar mig för att sova i natt, drömmar och åter drömmar.. Jag orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0