Ännu en sväng in på FL..

Jaha, vilken trevlig lördag man hade då..
Fick åka in på FL på koll igen efter att jag haft så mkt förvärkar/SD att jag inte sovit knappt nå på natten.. I allafall så körde dom en CTG-kurva på mig, kollade tappen och gjorde UL. Bäbisen mådde bra och tappen också. Men jag hade ont så fick Bricanyl som är livmodersavslappnande och fick ligga med CTG-kurva ett tag till.. Som tur började Bricanylen verka och de hjälpte så jag fick åka hem, skönt. Dock gjorde medicinen mig skakis och döv i hela kroppen. Sov hela kvällen, men vaknade med en stunds mellanrum. En gång när jag vaknade till hade jag hemsk hjärtklappning så jag trodde hjärtat sku hoppa ut kroppen och jag bara skakade utan att kunna kontrollera min kropp.. Så vaknade jag av att bäbisen hade hjärtklappning 2 ggr också, liv rädd blev jag, men somnade på något konstigt sätt om iaf..

Nu har Bricanylen släppt så gott som, känner mig fortfarande lite skakis och håller mig i sängen en stund till. SD har börjat lite smått igen, blir mer och mer sakta men säkert.. Suck.. Nåja, får väl lära mig leva med det.. Bara ca 50 dar kvar typ..

Annars är jag lite besviken på en viss person som sa "vi hörs lite senare" (typ)..  Men icke, inte de minsta lilla ljudet.. Trodde du brydde dig pytte pytte pytte liiiiite iaf eftersom det är DITT barn det också handlar om men ack så fel man kan ha. Men det är ju som vanligt när det är helg då, oftast.. Va ska man säga, hade du brytt dig mer om det vore vardag eller?!? Menmen, tänker inte uppdatera dig längre om vad som händer och sker med vårat barn, jag orkar inte. Kommer du ens bry dig när den kommit till världen? Ja undrar ja.. För då kan du då fan inte komma och gå som du själv vill eller bara bry dig när du känner för det..

OCH NEJ, jag är inte arg bara besviken och de är 2 helt olika saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0