Babymyyys ;)

Idag har jag varit med Dessan och Vincent hela dan typ :) Tagit en prommis till Coop och lite sånt. Så var annelie hit också nu på kvällen, dessans mamma :) Så har vi babblat och haft oss :) Nu är jag heeelt sluuut i kroppen..

Förkylningen har blivit värre, låter som en kråka när jag pratar, febern har kommit tillbaka och jag fick så fruktansvärt ont i magen för en liten stund sen och det har inte gått bort ännu. Går det inte bort tills imorn så vette fan vad jag tar mig till, ont gör det. Och mitt huvud har en stor jävla puls, suck. Vill ju bara bli frisk så jag orkar fixa och dona, det är ju bara 9 veckor kvar tills buset kommer och jag har massor att göra..

På tisdag är det glukosbelastning, och på onsdag halv fem har ja Bm möte. Sen är det meningen att jag ska jobba en vecka och sen gå hemma och mysa till bäbisen kommer.. "gravid" ledig eller va man nu ska kalla det. Men mår jag som jag gör kommer jag inte orka jobba.. Ska prata med Brittmarie på onsdag för jag har fan inge ork i kroppen, speciellt inte för att ställa mig och jobba på de där stället.. Även om jag längtar tillbaka till jobbet för att ha något att göra.. Jag tycker om mitt jobb för de är så störthärligt folk och vi har alltid kul, då går ju tiden fortare till buset kommer men jag kan ju inte kolapsa innan den kommit.. Åh, allt känns jobbigt och tungt i kroppen just nu..

Tänka sig, drygt 4 veckor sen.. Ajja.. Det är du som går miste om nå, inte jag.. Hoppas bara det inte kommer vara så här när buset kommer för det kommer jag inte gå med på, då är det ANTINGEN ELLER! Inget mellanting.. Så på ett sätt är det väl bra att det är som de är nu, för snart är det allvar igen..

Nä nu orkar jag inte det här nå mera, sängen nästa. Se ensam mamma söker, jääh :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0