Det kändes så verkligt, men vara bara en dröm.

Jag har tråkigt, känner mig rastlös men orkar inte göra något. Tankarna snurrar i huvudet, har sovit några timmar nu på dagen, dumma dumma drömmar. Jag hatar att drömma, vill aldrig mer drömma. Har hunnit drömma om alla som är jobbigt typ. Drömt om min Fly, att jag måste till min Fly och ta på han grimman, att vi hade tagit bort honom men han fanns ändå kvar, ja skulle ju bara ut och rida i höstvädret, mysa ner oss under en filt och lalla på i skogen, en härlig galopp efter spånvägen mot kallax, det kändes så verkligt, men allt vara bara en dröm, en dröm som aldrig kan ske i verkligheten igen!! Det gör så ont, jag vill ju bara ha honom tillbaka!! Allt känns så jävla meningslöst utan min Fly, dagarna är bara skit!! Det känns som att allt jag gör, allt jag ser, allt jag pratar om är relaterat till min påniii.. Jag gråter när jag ser korten på honom, jag vaknar på nätterna åh tårar fulla kudden, jag orkar inte mera! Jag vill bara vara med min Fly. Jag har aldrig i hela mitt liv saknat någon så mycket som jag saknar honom. Även om jag har en massa kompisar runt mig så känner jag mig helt ensam utan Fly. Jag känner mig så tom och övergiven fast det var jag som övergav han! Jag mår dåligt hela tiden för att jag svek.

Imorse när jag klev upp 6.15, tillochmed då vart jag ledsen för att jag brukar ju bara stiga upp så tidigt när jag ska till stallet och fodra hästarna och släppa ut dom ju, men det var inte de jag skulle göra. Åh, jag vill inge mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0