Far fyller 40 idag :)

Dagen började.. Hms.. Daniel väcker mig. Mkt trött tjej som efter många om och män tar sig upp ur sängen och beger sig till mjölkudden och hem till mamma. Sen vidare till vårdcentralen för rutin kontroll hos BM, lite knas med blodtrycket och nå prover så det skickades på odling (får svar på måndag) och trycket ska kollas igen nästa vecka. Tog en runda förbi pizzerian och hämta en kababpizza på vägen tillbaka till mamma, MUMS! Hann typ äta den och sen var det bara knalla tillbaka till VC.. Dax för föräldrautbildning..

..Det var typ jag och Daniel och 4 andra "par" och hon Maria (BM).. Vi fick typ snacka med varandra och sånt.. Pratade om förlossning och såg en film.. Fika och sånt.. Fick en massa papper typ.. Var faktiskt intressant och man fick lite uppfattning om vissa saker.. DE GÖR ONT ATT FÖDA BARN! Gaaah.. Kände mig helt gråtfärdig vid vissa tillfällen men höll tårarna borta och tur var väl de..

Sen körde Daniel mig till pappa, tack så mkt :) Mamma sku uti akuten med kusinen typ.. Pappa fyller 40 idag.. Gammel gubben, haha.. De första pappa gör när jag kommer in genom dörren är att komentera min storlek på magen -tack jag vet att jag är feeeet-.. Sen lägger han handen på magen..

Pappa: Sprattlar den nå nu?
Jag: Joo när den känner för de..
Bäbisen: -drar till en jävla spark-
Pappa: -hoppar baklänges- skriker typ, DEN SPARKA, DEN SPARKA!
Och hela släkten blir nyfikna och samlas i hallen..

Haha..

Har nytt ätit, sitter och väntar på tårtan.. Är som gode less på en jävla idiotkärring som inte slutar trackasera mig.. Nu har hon skrivit nå jävla brev och tror att ja ska ställa mig och läsa upp hennes patetiska psykiska självömkan inför hela släkten? Gud förbannad är jag.. kan hon inte bara fatta att jag vill inte ha nå med henne att göra!? Hör hon av sig en jävla gång till så kommer jag personligen knalla in på polisstationen och göra en anmälan för jag har sagt åt henne att lägga av nog många gånger nu! Sluta förölja mig och trackasera mig, TACK!

Undrar hur jag ska kunna sova i natt.. Har typ ont i magen av oro inför nerkomsten av babyn nu.. Blir typ gråtfärdig så fort jag tänker på de, gaaah! Och de går fan inte att tänka mkt annat nu när man har det färskt i minnet och så fort babyn drar nå moves så blir man påmind.. Men på nått sätt ska jag nog få ut den, bara han Daniel inte svimmar ska de nog gå.. :P JAG ÄR RÄDD NU!

Nu, tårta.. Byebye! Och grattis "morfar" :P


Kommentarer
Postat av: linda

vad äre för psykkärring ?:O
du här börjar man också oroa sig inför nedsläppet, shit inte länge kvar.. men närmare för dig :)
hoppas allt är bra ! :D

2007-09-27 @ 18:28:48
URL: http://lwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0