Fucking jävla onsdag!

Igår ikväll när man var på helt bra humör skulle det ju självklart förstöras av en massa förflutet, mer orkar jag fan inte berätta. Fick man sova på natten då? Nää, somnade först vid 2-tiden nån gång, vaknade före 6 och låg vaken i över en timme utan att kunna somna om tack vare alla jävla fucking mardrömmar! Så ringde väckarklockan 07.30 kul jul! Bar iväg till Ikea med farmor, farfar och faster just efter åtta, fyndade en massa små prylar nå bord till tvrummet, en hylla och såå.. Var över till finland och kolla lite också.. Köpte nå byxor också. Åt massa på mat efter vägen och såå.. Kom hem vid 16-tiden, så de vart en lång dag idag..

Har sprängande huvudvärk och det svider i ögonen för att jag är så trött. Har haft sjukt mkt sammandragningar som typ "stuckit" i magen samtidigt.. Har typ 4-5 sammandragningar i timmen, ibland mer tillåhmed. Obehagligt och ont av stickningarna.. :/ Behöver nog vila men kan inte somna nu för då kan jag inte sova i natt och jag behöver verkligen få sova, har sovit så jävla dåligt på sistone så det är sjukt.

Annars vet jag inte riktigt hur det står till med mig, helst av allt hade jag bara viljat slå sönder datorn och telefonen, låsa dörren och dra ner persiennerna och aldrig mer träffa omvärlden.. Samtidigt som jag känner mig ensam och tom.. Allt är skit skit skit idag. Skulle kunna slå in skallen på allt som har en typ..

Vill bara vara i fred..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0