Move on :)

Jorden snurrar lika bra fast du har ramlat av..
Just nu bryr jag mig inte om någon annan än mig själv. Snacka egoistiskt, men jag mår bra av att bara behöva tänka på mig själv just nu, det är vad jag behöver för att orka må bra just nu, thats it. Känner mig som en känslokall människa som skiter i alla andra, but I don´t care.. Men bara för att jag inte känner för att bry mig just nu, betyder det inte att andra inte betyder något för mig, kom ihåg det. Så länge har jag gått och tänkt på en människa så mycket att jag glömt bort mig själv. Nu kommer jag ihåg mig själv och bryr mig bara om det. Och lill*n såklart, men de är ju en del av mig i 8 veckor till om allt går enligt planerna.

Too Little, Too Late..
Jag tror det var det du skrev ett du sett den där filmen som fick mig att inse hur allt ligger till, jag tror även det var en del av filmen. Det känns som om allt är tvärtom. Jag vet att jag sagt att en vacker dag kommer jag gå vidare, då är det försent, och jag tror jag börjar närma mig den dagen nu, och på ett sätt känns det faktiskt skönt. Hur mycket jag än tycker om dig och vill vara med dig så har jag insett att det är verkligen inte värt alla sår och tårar, det är inte värt att må dåligt för. Ber du om mig vänskap, är det med ett nöje jag glädjer mig till de, men ber du om mer än så, tror jag att jag har modet att säga nej, nej tack skulle jag nog säga så som det känns idag. Jag ska ta ett nytt kliv, bara jag :) Och det där klivet, det har jag redan påbörjat :)

Jag har inte mått så här bra på väldigt länge, även om tankarna från allt förflutet spökar hela tiden, så lär jag mig hela tiden att bearbeta dom och gå vidare, åh det känns förjävla bra :D Let´s move on girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0