sNiiigel LivEt, Yoooo0!

Vissa tror att jag inte fattar ett enda skit, men ni ska ha jävligt klart för er att jag vet mer än ni tror, men jag orkar verkligen inte bry mig längre i vad fan som pågår. Ni kan göra vad fan ni vill, tycker bara det är fjantigt att behöva använda "gåtor" för att tala om det för mig..

Jag trodde aldrig jag skulle klara av att leva "singellivet", eftersom jag är en sånn där människa som hatar att vara ensammen och måste ha kramar och uppmärksamhet hela tiden. Men det är fan skönt att vara singel, man slipper känslan att "sitta fast" samtidigt som man får kramar och uppmärksamhet ändå , hihi ;) Ingen som ställer krav på en eller sårar en med otrogenhet och dylikt, så skööönt! Passar mig perfekt just nu eftersom jag inte behöver lita på någon, vilket även är det sista jag skulle kunna göra just nu med tanke på all jävla skit man fått ta förr, har verkligen inget förtroende för killar längre efter allt -du- gjorde mot mig. Men jag tackar dig för att det blev som det blev, för -du- är verkligen en kass pojkvän, men en väldigt bra vän och vänner måste vi vara nu när den lilla kommer snart :) Jag jobbar på att acceptera att det är som det är och att det är så det kommer vara.. Du med ett "nytt" liv och jag med ett "nytt" liv.. "De är ditt och mitt barn, inte vårat.."

Känns som om du tyckt att ja varit jobbig, irriterande, ivägen m.m. på sistone, men oroa dig inte. Jag ska inte störa ditt "privatliv" längre! Jag har fullt upp med mitt eget nu ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0