Stygg vovve!

Jag skiter fullständigt i om du horar runt eller va fan du nu håller på med. Men jag skiter inte i att du ljuger för mig yttligare en gång. Du gör mig så satans förbannad ibland att jag bara vill banka in skallen på dig, har du inge vett alls där uppe? Ibland får man ju undra om du är en människa ens!? Med tanke på att människor har iaf lite vett och lite känslor och omtanke i kroppen för att behandla andra människor med respekt. Men en sak är då säker, jag tänker inte respektera dig förrän du visar respekt för mig. Åh du, ta reda på vad ordet RESPEKT betyder, du lär behöva de.

Måste bara nämna att det finns en brud som jag inte känner men kan prata om det mesta med, man får en liten energikick av henne, tack Linda :) Skönt med någon som förstår mig :) Jävlat va ja längtar tills vi "vikmans" får plöja gatorna i stan med räjservagnarna :P

Känns som att jag fått en liten energikick nu och känner mig massa busig :) 

Ska fara till doktorn nu. 

Fuck Y. shuuu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0