Sug K. Tackhej.

Somnade redan där vid 23-tiden igår, skönt som attans. Vaknade vid 8-tiden i morse av nå satans jävla mardrömmar (eller va man nu ska kalla de).. Självklart handlade dom om han, tack. Somnade då om efter en stund och sov till 11 typ, tro de lr ej, drömde samma jävla dröm igen, suck.. Men ligger fortfarande i sängen..

Hur jag mår?
Fysiskt, åt helvete för jag är sjuk sjuk sjuk. Huvudet sprängs på riktigt snart jag lovar! Bihålorna och näsan, behöver jag säga mer? Nää! Nån som vill byta? Jo tack!
Psykiskt, eeh jaaa, vad ska man säga? Det snurrar i min skalle som en virvelvind, känner mig allmänt sur och tvär och less. Och hjärtat säger en sak, huvudet säger tvärtemot och du får mig att gråta. Jag vet inte vad jag ska tro, tänka och tycka längre, du är helt jävla mysko!? Snälla någon tala om vad det är för fel på karljäveln, så känns det.. Men det är ju helg så vad ska man förvänta sig, är ju rätt van att du förvandlas till en helt annan människa än den jag känner när det blir helg. Det är nästan som i sagorna, "när det blir fullmåne, förvandlas du till varulv" och så blir du normal igen, Är du skitzofren eller vad handlar det om? Hur mycket jag än vill tro dig när det gäller vissa saker så kan jag inte göra det, inte när du beter dig så här. Jag skiter i vad fan du gör, men hur fan ska vi kunna ta hand om barnet om du ska bete dig som en alien ibland? Du förvirrar mig så jävla totalt så det finns inget jävla slut. Om du vill att vi ska kunna vara vänner när bäbisen kommer, så kan du inte bara flänga runt och härja och bete dig som du gör nu, då måste du ta dig samman. Ååh, jag blir inte arg, förstå de.. Jag blir bara besviken på alla bortförklaringar och förvrängningar i det du gör. Tror inte att du hade tyck att det var så himla kul om jag gjort desamma mot dig. Men snart går jag i strejk, jag lovar! Åh då är det du som får skylla dig själv om du missar nått.

Åh, som vanligt när ja släppt lös mina tankar börjar jag tänka ännu mer och bara vill sudda bort allt och undrar vad fan som står till i min hjärna och får typ dåligt samvete för att jag tänker som jag gör. Men jag kan inte sudda bort det för det är mina tankar och vad jag tycker och det står jag för. Psyket nästa? Jo tack. Eller iaf en skentur i skogen så man får tömma skallen i vinden men det går inte för min Fly finns inte längre, han är borta för alltid! Åt helvete med allt..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack, han är en helt annan häst nu, än hur han var då jag fick honom. Jag har han i Gäddvik. :)

2007-09-08 @ 21:11:43
URL: http://knaasigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0