Törnrosa, haha.

Vaknade av att mamma ringde och sa att jag sku till BM kl 14.15 istället för 16.30, skönt att få de bortgjort tidigare. Så en minut senare när man just håller på att somna om så får sms, tog typ 3 min att läsa en rad, haha tröttaste tjejen.. Jippi, nu ska ja sova vidare tänkte jag, men icke, buset i magen tyckte vi sku ha karateträning och inte alls sova, okejdå, bara vakna då.. Nu sover lill*n igen, men ja kan inte somna om för jag ser våra bästa år, sooom braaa!! Ska väl ta och göra mig klar snart och bege mig till stan en sväng och kolla på nå skor innan jag ska till doktorn.. Undra om de är lika kallt ute idag som igår, då måste jag fan leta fram vinterjackan så jag inte blir förkyldare igen..

Tömmer tankarna ikväll, hade ingen ork igår, fly snurrade i huvudet och tårarna brände på kinderna.. Jag visste att det skulle bli jobbigt, dock inte så här jobbigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0