V 33, och ännu en onsdag.

Idag, onsdag igen, och det började med ett helvete.. Vaknde vid halv 9, färgade första färgen i håret, så när man står och kletar i de så hör man krasch, då har katterna dragit en glaslampa i golvet massa tusen bitar överallt.. Så en 45 min senare när man just fått bort färgen då säger de krasch igen, då har dom hoppat upp efter väggen och dragit ner en tavla på Fly i golvet, TUSEN BITAR! Och jag som har ont i ryggen och knappt kan böja mig kan inte ta upp glaset så mamma fick komma och göra de.. Tack.. Så for vi till stan sen och jag skulle köpa en present till pappa som fyller 40 imorn, men inte fan fanns de någonstans i hela stan de jag skulle köpa heller, så jag har inte köpt nått ännu vilket betyder PANIK! Sen for jag hem, vilade en timme, vilket behövdes.. Bakade en kladdkaka och käkade middag sen kom mamma, maggan, ida och peter hit och hälsade på :D Trevligt :) Fick ett jätte fint fat med ljus av maggan och dom, tacktack :) Nu är jag tröttis.. Men måste se sjukhuset senare ikväll och 2½män :P Seeen ska jag äntligen sova..

..för att kliva upp typ 7 imorn, åka till mjölkudden och lämna prover, sen tillbaka till BM 11.30 och sen 13.30 tillbaka igen åh då ska Daniel följa för vi ska på sånn där föräldrautbildning eller va de nu heter, lite spännande :) Det slutar då vid 16.30, då är det brottom till hertsön och pappa för vi ska äta vid 17 och massa.. PLUS ATT jag måste hinna åh köpa nå present till han också.. Hur ska detta gå!?!? Jag som har sträng order att VILA! Hms.. Och får absolut inte stressa för blodtrycket.. Bra dära ajja..

Och dessa jävla sammandragningar tar kååååååååååål på mig snart.. Dom kommer som i perioder nu, och dom gör ont och är obehagliga bläääää!

Kommentarer
Postat av: Raiijsan

åh jag ser också alltid på sjukhuset och 2 1/2 men=) de är ju bäst:) puss på dig darling:)

2007-09-27 @ 02:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0