baslååda

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig men nästa :)
Fikade på stan med Linda och Anett, dock var jag tvungen att dra ganska snabbt till BVC, dom ringde på morronen och ville ändra tiden till idag så då var det bara pallra sig dit :) Oliver väger 7785g, jag som trodde han skulle gått upp till över 8kg men icke, bara 35g har han gått upp, beror nog på magsjukan han haft. Där  emot har han förlängt sig 3cm så nu är han hela 65cm lång :) Knallade förbi mamma en sväng efteråt och sen vidare hem, och gissa vad.. Jag har städat, men inte hunnit allt då jag haft en vädligt glad son som velat leka mest hela tiden, det är skoj :)

Saatans vilken huvudvärk jag har, haft de mest hela eftermiddan :/ Känns som en jävla baslåda i skallen :( Blir bara värre och jag är trött, så himla trött.. skulle kunna sova ett dygn i sträck lätt om jag fick, men plikten kallar så de går icke :) Ska natta Oliver vid 19, sen blir det verkligen sängen för mig också.. Längtar..

Haha, måste ju bara nämna att jag fick värsta braiga smset av Daniel imorse, haha.. har skrattat åt de mest hela dagen haha.

See yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0