cityy

Härligt!
Tog en prommis till mamma och hängde där nån timme på förmiddan.. sen vid 12 for jag in till stan och mötte upp Linda, Emelie och Jenny (inkl. barn) för en fika på M&P. Blev ingen mjukglass, var inte sugen efter fikat och glömde helt bort.. :/

Imorn ska jag till Bensbyn och titta på 2 hästar som jag mest troligen ska börja ta hand om, gissa om jag längtar nå fruktansvärt.. OOOH JAAA! :D Kan inte leva utan dom djuren, klättrar på väggarna här hemma.. Åh, de ska bli så skoj!

Nu ska jag titta på filmerna från när jag tävlade med Fly.. Det gör ont men det värmer.. Jag saknar honom såå.. Även om tårarna rinner, så blir jag glad av att se honom, se oss tillsammans.. Älskade ängel..

Bye!

Kommentarer
Postat av: Jonna

men perl då?=)

2008-04-21 @ 22:57:30
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Oj men vad kuuuul!!! Med hästarna alltså. :D

2008-04-22 @ 09:36:10
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0