då ska vi see..

Jag börjar med dopet..
Som jag sagt tidigare gick de utmärkt :) Förutom att Oliver inte riktigt tyckte om vatten på huvudet, men dopad blev han då :) Fikat efteråt i lokalen var trevligt, dock väldigt mkt folk så man hann inte prata med alla riktigt menmen, bättre lycka nästa gång man ser dom ;P Oliver fick även jätte fina presenter, kommer dock inte ihåg alla nu så här på rak hand men tänkte nämna några.. Bilbarnstol, sparbössor, tavelram för ett helt år, fondkonto med pengar, fotoalbum, kläder, halsband med stjärntecknet skytten.. OSV! :) Tackar för alla fina presenter och alla fina kort :) Gudföräldrarna Tanja och Ted, ett bra stöd :) Ett tack till dom också som ställer upp för lilla Oliver :)

 

Helgen i övrigt..
På kvällen efter dopet blev det att sitta nere hos moster och dricka vin och prata med kusiner och andra moster med familj. Väldigt trevligt :) Söndagen bestod mest av att lata på hemma.. Var även ner till moster igen och åt marängswisch för hon fyllde år. Daniel, Ida, Martin och Krister var förbi en sväng också och busade med Oliver innan dom 2 sist nämnda skulle tillbaka till huvudstaden. Det var också väldigt trevligt :) Kul att äntligen få träffa Olivers farfar :)

Måndagen var vi till Dessan och hängde med henne och Lina. Sen knallade vi även till Max midgårds och käka. :) Det var gott för en gångs skull.. brukar inte vara så förtjust i deras mat men nu lyckades dom något så när iaf :P

Dagen har bestått av babysång med Linda och Martina, sen tråden fika på M&P :) Sen har vi bara myst på här hemma, Oliver har inte riktigt varit piggelin, men nu verkar det vara mot bättringsvägen.. Håller tummen!

Mer bilder finns på pixbox från dopet. http://theresen.pixbox.se  Titta och njut !


Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan! Jag brukar läsa din blogg lite då och då, idag när jag var inne i Luleå med en kompis tror jag att jag såg dig och din son. Det var ju lite roligt :)

Måste bara säga också att din son är otroligt söt och du verkar göra ett jätte bra jobb med honom :)

2008-04-01 @ 22:14:12
URL: http://stordocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0