gårdagen dåå

For in till stan och mötte Linda & Nike, gick och käkade på kafelino, huuur gott som helst med pasta :)


Underbaaar, lätt värd att pröva.
Kafelino Special :)


Fick även en jätte söt bild på Oliver & Nike.
Haha det kom fram en gubbe och fråga om det inte var jobbigt med 2st.
Han trodde på fullt allvar jag hade tvillingar bara för att Linda gått på toa, haha.

Efteråt fick vi en fix idé och sprang upp på Clas Ohlssons och köpte oss nå stegräknare, haha. Nu är tävlingen igång :P Dock måste jag köpa en ny idag så, Linda, du får ha överseende att mina steg kanske inte blir som dom ska idag, nollställer bara den jag har nu hela tiden utan att jag vet om de.. Man behöver bara nutta ytterst lite och knappt de på den där knappen så nollställer den.. Suck.. Nåja :)

Så tog vi bussen till örnäset och gick på babymassagen, jätte trevligt :)

 
Sötaste Nike och mamma Linda.

 
Min älskade prins Oliver.


Erica/Tilde & Sandra/Ebba var också på massagen :)

Efteråt satt vi uppe i "fiket" och myste med barnen.

   

Sen bar det av hemmåt, Daniel kikade förbi så jag lagade middag åt oss, kyckling och ris och currysås, gott :) Så hängde vi gäng här och busade med Oliver en stund.

Det var den dagen de :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka fina bilder på alla barn gillar den med Oliver och Nike tillsammans. De ser lite små kära ut tror jag.

2008-04-10 @ 12:10:55
Postat av: Linda

Ha ha våra söt korvar =)

2008-04-10 @ 17:39:23
URL: http://www.neoelian.webblogg.se
Postat av: Erica

men hur man ser ut! men söta barn må jag säga=)

2008-04-10 @ 18:56:38
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: Linda

Therese ta för *** bort bilden på mamma flodhäst =) Fan så fläskig man är.

2008-04-10 @ 19:35:04
URL: http://www.neoelian.webblogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

åh, så söta! Hur gammal är din Oliver? (:

2008-04-12 @ 07:39:37
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0