Jag saknar honom såå

Tiden går så fruktansvärt fort.. Snart är det ett år sen Fly fick somna in.. Jag minns den dagen som igår, och jag minns min underbara vän och allt vi gjort tillsammans.. Jag är glad för all tid jag fick med honom.. Men mitt hjärta är fortfarande trasigt sen den dagen.. Även om jag inte nämner det så ofta, även om jag inte berättar eller visar det för något.. Så fälls det fortfarande många tårar när jag tänker på honom, vilket är ofta. Ingen kommer någonsin förstå hur ont det gör att inte ha honom vid min sida.. Jag vill ha honom tillbaka.. Jag saknar honom så mycket.. Jag vill bara bli hel igen, vill ha min andra hälft vid min sida.. Men det kommer aldrig mera att bli så hur mycket jag än önskar det.. Det finns ingen väg som går tillbaka från himlen.. Tårarna rinner här och nu, så många minnen.. Jag vill inte gråta längre, jag vill kunna gå vidare.. Jag vill kunna vara i stallet och göra det jag älskar, det jag alltid levt för..
men det gör så ont när min Flying Drew inte är med mig..

They say memories are golden,
well maybe that is true.
I never wanted memories,
I only wanted you.
A million times I needed you,
a million times I cried.
If love alone could have saved you,
you never would have died.
In life I loved you dearly,
in death I love you still
In my heart you hold a place,
that no one could ever fill.
If tears could build a stairway,
and heartache make a lane,
I´d walk the path to heaven,
and bring you back again.

image205
Bilden omgjord av Linda.

Du var mitt allt, du var hela min värld..

Tack hjärtat för att du gjorde  mig till den jag är idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0