köttfärssås yammii

Jääjääjää, sitter hos farmor & farfar åh leker med deras laptop, tacka vet jag laptoppar, hur skönt som helst..
Den jag har hemma är nog bland det käraste jag har (neard, jo tack ja vet) mohohohoo :)

När vi for hit var vi förbi på barnens hus, Oliver fick sig en hoppgunga, badankor och en "babybok" som man ska skriva om sitt första år osv i :)

Sitter och väntar på att maten ska bli klar, köttfärssås och makkisar, yammii, vart så sjukt sugen på de idag så farmor laga det till mig, gulligull farmor :)

Farfar leker med Oliver hela tiden, jag får inte ha honom nått själv när jag är här, bara farfar som ska hålla och trixa och dona, nååjaa, Oliver trivs ju med det och jag får ju kramas med honom hela tiden annars såå :P

Later lr nåå.

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Jo det kan jag göra :P

2008-04-24 @ 20:12:07
URL: http://annmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0